Monday, March 16, 2009

Things to do..

Bismillahirrahman, ar-rahim...

Ya Allah, ya Kareem, Ya Zal Jalal wal-Ikram...

Allahumma Rabbi yassir wa la tuassir ya rahman, ya rahim..

I have a few things to do currently...I think I have the time to do it all, but lack of the semangat to do them...

Ya Allah
Tuhan yang di tanganMu hatiku
DitanganMu masa depanku

Hanya Engkau sahaja yg dpt menenangkanku
yg dpt memberkatiku
yg dpt menolakku terus ke hadapan

Maka ya Allah,
tenangkanlah hatiku
berkatilah masaku
jadikanlah amalanku bermanfaat

tunjukilah ya Allah
tunjukilah jalan menujuMu

Tak ingin aku kembali kpd zaman jahiliyyahku
ya Allah,
hindarilah aku dr masa silamku
jgnlah biar ia kembali
biarkanlah ia menjadi pengajaran utkku
biarkan ia menjadi pedomanku
agar aku terus mara ke hadapan
agar aku boleh menemui ya Allah
agar aku boleh bersama Rasulullah dan para sahabat baginda
agar aku tidak terlepas 'train' itu...

Wallahua'lam

No comments: